Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2011 14:37 - В началото бе словото ;)
Автор: jonitaaaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 2 Гласове:
3



 Това би трябвало да е първата ми публикация в този блог и в нея ще обясня и неговия смисъл. Наскоро реших да пиша писмо до редакцията на списание Хай клуб за един конкурс. Беше нещо като кандидатура за помощник на психоложката на рубриката Интимно. Още не съм го изпратила, но то ми дава възможността да се занимавам с това, което най-много обичам, а именно психологията. Може смело да твърдя, че започнах да пиша книга с името на блога ми - Съдба. Сигурно се питате защо съм избрала точно това заглавие. Историята е дълга, но предимно е свързана с моя живот и с опита, който съм и все още трупам. Досега разбрах много неща, едно от които е че съдбата има важна роля в човешкия живот. Тя те презследва навсякъде и дори да се опиташ да загърбиш дадена страница от живота си, рано или късно ще те накара да се замислиш и поучиш от грешките си. С всяка следваща публикация ще пиша за всичко, с което се сблъсквам. Това са едни от най-актуалните теми, които  интересуват младежите, мен също, защото и аз съм една от тях.


Тагове:   публикация,


Гласувай:
3



Следващ постинг

1. vladoangelov - ...
24.08.2011 15:03
Добре дошла.
цитирай
2. valsodar - Правилно си се насочила за темат...
24.08.2011 15:40
Правилно си се насочила за тематиката в книгата си, човек трябва да пише за нещата които познава. По-лесно е да опишеш нещо което ти е познато, отколкото да си го измисляш. Не е важно дали в един момент ще я публикуваш, важен е процесът на написването й, защото именно чрез него ще откриеш отговорите на много въпроси, криещи се изцяло в теб.
Успех в начинанието.
Психологията е област преинтересна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jonitaaaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20430
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930